POMYSŁY NA SESJE HO

Poniżej oddaje wam szereg pomysłów na sesje, które będą co jakiś czas aktualizowane.

tloPOMYSŁ cz. I

Miejsce rozgrywki:         FRANCJA

Miejsce akcji:    Miasto Metz, niedaleko granicy z Niemcami.

Rozpoczęcie: Gracze towarzyszyli jednej z mniejszych karawan z Paryża. Karawana dotarła do celu, a gracze rozpoczęli rozglądać się za kolejną robotą. Znaleźli trzy komunikaty na starym monitorze informacyjnym, znajdującym się w barze gdzie postanowili chwilę odpocząć.  Jeżeli użytkownik t.e. zgadza się na przesył danych otrzymuje wirtualny zapis zlecenia i wszystkie potrzebne informacje na pamięć t.e.

UWAGA! Zgoda na przesył informacji jest równoznaczna z przyjęciem zlecenia o czym niezwłocznie zostanie poinformowany zleceniodawca!!

Lokacja baru: Regionalny Instytut Administracji w Metz

Zadania do wyboru:

1-> Zaginiona:

Edith, córka lokalnego, wyższego stopniem urzędnika administracji Wspólnoty, pana Luis’a zaginęła.

Jej tarcza energetyczna posiadała system namierzenia. Aktualne jej współrzędne są niepokojąco niezmienne, a jej ojciec nie chce informować władz syndykatu gdyż boi się, że zostanie usunięty ze stanowisko pod pretekstem możliwości szpiegostwa za uwolnienie córki. Chce tą sprawę załatwić po cichu.

Nagroda: 500 bajtów

2-> Znalezienie przedmiotu

Lokalny niezrzeszony inżynier Pierr, poszukuje grypy katadores lub łówców nagród, którzy przeszukali by dla niego i odnaleźli 3 tomy inżynierii biotechnologicznej Irene de la Krossa, które znajdują się prawdopodobnie w bibliotece Mediciurre w Metz!

Nagroda: 150 bajtów

3-> Dostarczenie przesyłki

Pan Martin poszukuje chętnego lub małej grupki zainteresowanych, aby ci odebrali i dostarczyli przesyłkę. Lokacja odebrania przesyłki to pobliska miejscowość Vaux, a konkretnie z winnicy Szatto de Vaux do fortu Fort Saint-Julien w Metz.

Nagroda: 300 bajtów

 

POMYSŁ cz. II

Miejsce rozgrywki:  Włochy/Rzym

Miejsce akcji:    Podziemne Miasteczko Fellagro.

Rozpoczęcie: Graczy zaczynają w jednym z podziemnych, mniejszych mieścin zbudowanych na bazie tak bardzo starych i wiekowych ruinach Rzymu.

Zajawka:

Podziemne miasta, wioski czy po prostu skupiska ludzkie mimo swoich wielu zalet mają też kilka wad, lecz tylko jedna wada jest tak bardzo przerażająca, że nikt nie chce o niej pamiętać. Jedno wyjście na powierzchnie. Owszem, zdarzają się przypadki roztropnych projektantów podziemnych mieścin i schronów, jednak często nie wystarcza po prostu czasu i surowców aby zorganizować dwa wyjścia „na górę”. Niestety! Jak się już za pewne domyślacie, wasza ostoja spokoju i bezpieczeństwa posiadała tylko jedno takie wejście, które z nieznanych przyczyn niedawno się zawaliło. Czy było to działanie osób trzecich? Czy problem leży tylko w słabym projekcie wejścia lub po stronie kapryśnej natury? Tego, na dzień dzisiejszy nie wie nikt. Partyzanci/Postaci graczy mają za zadanie przebić się przez, jak do tej pory, nieznane korytarze zachodniej strony podziemnego miasteczka aby dostać się na powierzchnię, obadać przyczynę zawalenia się wejścia i powrócić z zebranymi informacjami. Proste? Pewnie, że proste. „… ,no to wchodź Pan pierwszy, ja będę z tyłu świecił latarką… .”

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.